....2 år senare


Sist vare 2009 jag skrev här i bloggen. Gick fan i grundskolan och hade nollkoll på livet? Hahah vem försöker jag lura, har inte direkt någon koll nu heller, men ah hoppas ni fattar vinken.

Kan ju berätta lite som ni missat under dessa två år:

Blivit "mörkhårig" /rött/brun -asså jag vete fan vad jag ska kalla de, fult som fan men jag klagar inte!
Pojk drama, gymnasiet, men jag håller mig fortfarande kvar med Carro den söta.
Em.. något mer, JA JO juste, mina ögon har växt som fan? ja ni ser på bilden, absolut inte photo booth?

Juste, lite kul att se att vi faktiskt har en läsare från saudiarabien? välkommen hit kompis, Så att du förstår betyder du lika mycket som alla andra läsare (så tack googletranslate för att du finns!) يا رجل، كنت لا تحصل على هذا الحق؟
Vi har fortfarande som ni minns, RANDOM varning på hög nivå babe's //Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar