Helt plötsligt gick väldigt mycket tid

Visst, vi har kört det här racet förut men vi är äldre nu. Vilket går att översätta med: ja, vi är samma idioter som förut fast vi har varit med om fler saker och sett fler saker, och det gör oss 24% mer intressanta.* En annan sak som gör oss mer intressanta den här gången är att jag hade tänkt vara mer ärlig, mestadel på grund av att den delen av min hjärna (lobotom humorous frontalis) som konstruerar lögner fick sig ett rejält slag i en fight om en kaka med Hanna. Jag var förkrossad fram tills det visade sig att det var en russinkaka och inte en chocolate chip, så jag har kommit över det där nu.**

Ja, du har tillåtelse att kommentera på bloggen, men om det inte handlar om mat, var världens bästa fest ligger eller Justin Bieber lär inte Hanna vilja läsa din kommentar, och om din kommentar inte är åtminstone måttligt underhållande lär väl inte jag heller läsa den.

För er som undrar om texten på den här bloggen alltid kommer vara så här osammanhängande, oroa era inte. Den blir mer strukturerad ju längre ifrån alkohol som jag kommer. Faktum är att jag har ritat upp ett diagram för att illustrera detta:

Nej, jag tror inte att Hanna förstår det här diagrammet. Ibland känns det som om jag mobbar Hanna, men så minns jag att hon nog inte är smart nog att fatta det och livet går vidare som vanligt och jag fortsätter att vara en cranky bitch.

*Med reservation för statistiska felaktigheter

**Ja, allt det där var påståenden som tänjer på gränsen till vad som är sant, eller ”lögner” som det också kallas ibland, beroende på hur bitter man är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar