uppdatering ja

Som Carro tidigare skrivit är vi väldigt upptagna människor. Våran tid går just nu ut på att skämmas och ligga under våra täcken och sakta dö. Därför har våran uppdatering inte varit den bästa under helgen. Men som i ett av Carros tidigare inlägg, ju längre ifrån alkohol vi kommer ju tydligare blir våra texter, så ursäkta om jag inte gör er förstådda (om ni smarta människor förstår vad jag menar) Och för er som inte förstår läs inlägg #2 så förstår ni vad jag menar.

Men iallafall. Min morgon var sådär halv konstig, min mamma hitta mig ute på verandan där jag satt och solade? Ganska konstigt och jag vet inte riktigt hur jag hamnade där, och solade mitt i vintern? Som ni kanske förstår brukar jag vara väldigt morgon trött, jag såg säkert att det var sol ute, och jag gick ut?... Lite läskigt hur konstiga saker jag gör utan att själv vara medvetande.




So true...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar