IDIOT used Pokémon Reference! It's not very effective...

Kära läsare, jag kan inte föreställa mig varför du skulle bry dig eftersom att du lever ditt eget liv (how's that working out for you?), men det är lite glest mellan uppdateringarna på grund av bloggskrivarnas upptagenhet. Det, plus att jag skäms lite över det jag skriver. Faktum är att jag och Hanna skäms över rätt mycket för tillfället, men det är besides the point.

Eftersom att jag har noll självbevaresledrift tänkte jag prata om pokémon. Men det är inte egentligen om pokémon, åh nej, vad det egentligen handlar om är dejting.



Du förstår, det finns vissa saker som dejting borde vara som i stället för att dejting ska vara som dejting. Bland annat borde att dejta vara som pokémon. Låter det långsökt? Tillåt mig att förklara.


En miljon små detaljer räknas ini jakten på att hitta den rätta. Men om du kör pokémon-style, kan du fånga vem som helst i en fight, så länge som du har the balls. Och the right moves, förstås. En riktigt pokémonfight ser ut någonting åt det här hållet:



Och här följer min modifierade version:



Wild BOY appeared! What will GIRL do?


>FIGHT


GIRL used cleavage! It´s super effective!


The wild BOY used Lame Comment! It's not very effective...


GIRL used Nice Smile! The wild BOY is paralyzed, it may be unable to move. GIRL used Flatter Ego! It's super effective!


The wild BOY used Masculinity Posing! It's super effective!


GIRL used Ridiculous Temptational Eyelashbatting! It's super effective!


The wild BOY used Strip. It's a critical hit!

Och det är DÄRFÖR dejting borde vara som i pokémon. Det kan inte gå fel, det är baserat på en matematisk uträkning.



Mina två favoritpokémon är Machomon och Testosteronachu.

1 kommentar: