Kaka?

Är det något jag lärt mig i skolan är att rita diagram. Livet kan verkligen sammanfattas i ett diagram. Eller livet, jag menar humöret, sorry, vart lite fel där. PMS får en på fml mode må jag säga. an tar en kaka, allt blir bra, 2 sek senare är man nere på tpl igen då man frågar sig vart fan kakan tog vägen. Man hämtar en till allt blir bra. Efter veckan klagar man på "mens mage" men va fan, alla vet att du har tjockat dig och ätit extra skyll på mensen du, men snart sitter du där fet som fan i soffan och dregglar efter Zac Efron som nu bara flyger längre bort ju fulare du blir. Man sjunker ner i soffan lite till, och äter lite mer.

Detta var "verkligen inte" ett inlägg för att jag skulle få visa min obesvarade kärlek till Zac Efron.
Jag menar, kolla på honom? *dreggel* (inte alls patetiskt)

hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar