Långa romantiska promenader

Medan du gråtit dig själv tills sömns över de lögner jag intalat dig om vilka inlägg jag i framtiden tänkt göra, kommer ett helt annat inlägg om helt andra ämnen. Det är förståeligt att du känner dig sviken och kanske till och med hjärtekrossad, det är helt normalt att känna så. Det är synd och skam om jag förlorat ditt förtroende. Hur som helst har jag tyvärr inte tid att dalta med dig. Fast frukta icke! Jag har en alldeles utmärkt idé om vad som kan göras för att få dig att känna dig bättre än mig, vilket du troligen redan gör din snobbiga högburna arroganta operasjungande stureplansvevande kungaättling. Vad har du här att göra, har inte du champange att vaska och kokain att inta från badrumsgolv medan du fistpumpar och döper Victorias dotter och strular med någon så platinablond att man inte kan avgöra om hon hör hemma på stureplan eller donken?
Nu anländer vi vid poängen, själva inlägget i sig. Jag kallar det "ensam hobbyturk/skribent söker." Det är min alldeles egna kontaktannons, i min jakt på någon att värma min säng när jag inte kan värma den själv. Och min säng är alldeles för högt upp för min hund att nå. Visst, vi kan vara ihop, så länge jag inte behöver röra dig (jag är rädd för att röra vid andra då det känns som om de stjäl all min kroppsvärme. Här ges ingen kroppsvärme bort gratis!) Jag kommer dock att tvinga dig lyssna på massa egocentriskt svammel. Det är underhållande, jag svär bre. OBS. Uppmärksamma hur detta inte är en verklig dejtingannons, till din stora besvikelse om du nu skulle vara intresserad av mig. Ta det för det är: ett ändlöst drivande av allt och alla från min sida.
Hej! Jag är en tjej på nästan 18 år, men det brukar jag oftast glömma, så det är nästan irrelevant. Det händer att jag inte minns vilken månad eller datum jag är född, och det brukar fungera som en alarmklocka för att ta mina mediciner och så är allting bra igen och jag vet hur gammal jag är än en gång. Jag är en nästan-kvinna med många talanger som sträcker sig, men inte begränsar sig, till sådant som oftast uppfattas som fördelaktigt när man söker efter en livspartner. Bland dessa talanger finnes förmågan att gå mycket långa, romantiska strandpromenader. Jag är särskilt bra på dessa. Den delen där man sätter den ena foten framför den andra har jag lyckats finslipa till imponerande perfektion. Så länge inga hinder dyker upp längs strandkanten brukar jag inte ha några problem alls.
Ibland pussar jag på killar. Jag tror att jag gör det bra, om än lite slaffsigt. Jag har hört att sådant spelar en viktig roll i romantiska relationer, därför inkluderar jag detta. Även om jag helst bara vill göra sådant jag är helt hundra på, som strandpromenader till exempel. Dessutom har jag hört att sand ger en utomordentlig fotpeeling.
Jag hör mycket om att "ligga" med folk hit och dit. Eftersom att min hjärna är så gigantisk (eller var det megalomanisk?) har jag förstått att man ska "ligga" med den man är ihop med. Jag ska då informera herrn om att jag är fenomenalt duktig på att befinna mig i liggande position. Faktum är att jag gör det så ofta som möjligt, närhelst tillfälle dyker upp brukar jag kasta mig på rygg. Är jag "bra i sängen" då? Det beror på vem man frågar. Hanna, till exempel, tycker att jag stjäl alldeles för mycket täcke.
Så hörrudu, mannen, varför inte ta och kontakta mig om du är intresserad bre?
//Hood-Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar