Hur man kommer undan med saker

Det är väl inte mer än passande att jag diskuterar ovanstående rubrik, med tanke på att den borde relateras till innehållet som en frisk, vettig människa skulle gjort. Som redan är känt stämmer den beskrivningen inte in på mig, däremot tänkte jag göra någonting udda och pröva hur det är att inte svamla om komplett nonsens. Så den här gången får vi en nästan strukturerad artikel! (Nej. Nej, det får vi inte, jag har redan fuckat upp det ser jag, det här är fullkomligt nonsens.)

Okej, vidare till ämnet. Jag kommer inte alltid undan med saker, det gör jag inte. Men jag har lyckats vara en fullkomligt vettlös galning majoriteten av mitt liv, och det finns trots det människor som gillar mig. Och det är ungefär de enda kvalifikationerna jag har för att lära ut ämnet, så ja... Well, this is awkward. Jo, det, plus att jag är en mästerkriminell som jag skrev om i den förra artikeln för 3.142* år sedan. Faktum är att jag är så dödligt charmig och duktig på att slingra mig ur saker att jag brände ner ett barnhem för föräldralösa förra veckan, och allt folk sa var; låt henne vara, hon har haft en tuff vecka. Och det är ju inte så att det finns några föräldrar som kommer sakna barnen, eller hur? Faktum är också att det är så att om man inleder en mening med "faktum är", så får man folk att lita på en 31.42 %** mer. Så jag har dig redan på min sida, har jag inte? Dags för underrubriker!

1. Le och bete dig som om du inte vet bättre så fort du gör ett misstag

Kolla, ett foto på dig och din familj!

Faktum är att jag inleder den här meningen med "faktum är." Det finns en stor chans att du är en galen idiot. Den slutsatsen drar jag eftersom att jag vet att du är en människa. Som den galna idiot du är, känns det inte mer än troligt att du faktiskt inte vet bättre när du gjort ett misstag. Hade du vetat bättre, hade du ju inte gjort misstaget, eller hur? Men tanken är att få dig att verka så ynklig, värnlös och patetisk att ingen möjligtvis kan skylla på dig. Så klistra på ett fårleende.

2. Var ärlig

Kolla, det är en bild på mitt hjärta!

Det här är faktiskt ett dödligt vapen. Det är fullkomligt genialt, och jag ska förklarar det för dig alldeles snart, jag tänkte bara slösa din tid lite till genom att skriva de här orden du läser nu, som inte har ett skit med saken att göra och som på ett väldigt effektivt sätt lyckas ta död på flytet i texten. På det vill jag bara tillägga; Asgfghjjthjkk. Tack. I alla fall, så gör ärlighet dig till väldigt, väldigt omtyckbar. Och om du är omtyckbar, då jädrar, då kan du ta dig ur knipor. Sak nummer två som gör den här metoden så briljant är att när en obehaglig sanning väl uppdagats, finns det en gräns för hur mycket folk orkar bryr sig. Ditt misstag verkar oändligt stor fram tills alla korten lagts på bordet, då folk kommer skylla på dig i tre sekunder varpå du tar smällen, Sedan kommer de gå vidare i sina liv, eftersom att folk faktiskt är väldigt, väldigt, väldigt fokuserade på sig själva, och inte dig. Och så kan du alltid slå till med den här gamla klyschan; jag var i alla fall ärlig. Uttnyttja det till max.

3. Snacka och ljug så att det visslar om det






Den här vägen leder till korruption 
 
Om du inte har en särskild fallenhet för det här skulle jag aldrig rekommendera det. Det här är den ultimata nödlösningen. Och du och jag är ju inte ondskefulla, eller hur? Jag sa upp min kontakt med Sauron för länge sen. Du vet i Grinchen när hans hjärta växer ett par storlekar? Ja, det hände mig när jag råkade rädda en insekt från att drunkna i poolen. Att ljuga är inte för mig. Att snacka däremot, det är en annan femma. Det är dock extremt svårt att göra.. Jag har fortfarande inte räknat ut det. Nu måste jag gå, någon med ett distriktsnummer från Mordor ringer på mobilen, och ni vet hur känsligt det är för dem att man inte svarar direkt.

*Med reservation för cirkulära felaktikgheter
**Med reservation för fullkomliga lögner

2 kommentarer:

  1. It's going to be end of mine day, but before finish I am reading this fantastic piece of writing to improve my knowledge.

    my web-site ... cardsharing cccam faq
    my website: cccam newcs Download

    SvaraRadera
  2. Hi there, I enjoy reading all of your article post.
    I wanted to write a little comment to support you.

    My page ... cheap cardsharing

    SvaraRadera